Tuesday, April 7, 2009

Redacteur carriere van start

Mijn eerste recensies als redacteur van zwaremetalen.com staan online.

Black Messiah - First War of the World
Heideroosjes concert review
Aleph - Seven Steps of Stone

Komende tijd:

Toner Low - II (Drone/Stoner metal)
Callisto – Providence (Postrock)
Fear Falls Burning - The Carnival of Ourselves (Drone)
Fear Falls Burning - I'm One of those Monsters Numb with Grace (Drone)

Ik heb net de promo's binnengekregen:

Het albumwork van Callisto is zeer stemmig, de bomen die je ziet zijn een plastic sleeve die over het album heen getrokken moet worden.

Het boekje ga ik nog nader bekijken als ik hem ga luisteren; hier maak ik altijd graag een 'experience' van.

Lekker voor een nieuw album gaan zitten met een kopje thee en dan rustig met de nummers meelezen, heerlijk! De promo's van Fear Falls Burning zijn voor promo's vrij mooi, maar het lijken net single'tjes te zijn. Ben zeer benieuwd!

1 comment:

Misha said...

Hé, een nieuw blog! Ziet er tof uit. Je hebt alvast één trouwe bezoeker.

Ga je volgende maand mee naar Callisto in Nijmegen?

X