Wednesday, January 28, 2009

Een Roze Verrassing

Ik ging net hardlopen en het ging echt lekker.
Het zonnetje en de aangename temperatuur maken hardlopen echt fijn.
Dan zweet je namelijk niet zo snel als een otter.
Ik liep dus heerlijk en was op ongeveer 3/4 van mijn route toen ik op
het asfalt ineens iets roze zag liggen.
Een speelgoed konijn?
Nee, daarvoor was het niet groot genoeg.
Eenmaal dichterbij gekomen zag ik wat het was,
en was toch best wel verbaasd.
Want, dames en heren, het was een dildo.
Wat doet een dildo op het asfalt midden in de polder
tussen Houten en Lunetten? 
Het ding zag er vies en kapot uit.
Had een bestuurder het uit het raam gegooid?
Of was het weggegooid door een fietser die het ding zat was?
Wie komt er überhaupt op het idee om een roze dildo
te kopen? Roze is een kleur die verboden zou moeten worden.
Hoogst verwonderd rende ik verder.
De raadsels des levens....

No comments: